Samsung Electronics România şi ESD (Electronics Support Division), companie specializată în servicii after-sales, au deschis Samsung Plaza, cel mai mare centru de service din România, cu o suprafaţă totală de 1.200 mp.
Noul centru de service introduce conceptul “All-in-One”, oferind o gamă completă de servicii, de la instalare, reparare şi suport tehnic până la comercializarea de produse si accesorii. Astfel, noul centru de service este singurul autorizat pentru repararea tuturor produselor aflate în portofoliul Samsung: telefoane mobile, notebook-uri, televizoare LCD sau PDP, audio-video şi electrocasnice.
Conceptul “All-in-One” nu presupune doar asistenţă completă pentru utilizatori, ci şi servicii Premium, punându-se astfel accent pe timpul foarte scurt de reparare - o ora în cazul telefoanelor mobile Smart-Phone sau o zi în cazul televizoarelor cu o diagonală mai mare de 40 de inchi. Pentru produsele care nu vor fi reparate în acest timp se pot oferi produse la schimb, pe toată durata reparaţiei.
“Noul centru de service Samsung este complet echipat pentru a reduce cât mai mult disconfortul generat de necesitatea de a repara un produs, făcând parte din demersul companiei de a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor săi şi de a le oferi servicii complete”, spune Ionuţ Gherghe, Manager CS Division Samsung Electronics Romania.
“Pentru a asigura o transparenţă totală între client şi service, zona de reparare se află la vedere, fiind izolată prin intermediul unui zid din sticlă transparentă. În acest fel, clienţii pot asista la procesul de reparare a produselor lor. Mai mult, clientii beneficiază şi de serviciu online prin care pot afla în orice moment care este statusul reparării, prin simpla accesare a paginii web a companiei”, spune Bunda Ciprian, Director General Electronics Suport Division.
Totodată, Samsung P