Scriitorul Paulo Coelho a postat pe pagina sa de Facebook o fotografie cu un afiş de la staţia de metrou Piaţa Romană din Bucureşti care promovează cel mai recent roman al său, "Aleph", lansat la editura Humanitas.
Fotografia, postată de autor marţi, cu comentariul "Omul singur din staţie, între un Big Mac şi un borcan de iaurt (referitor la afişele vecine celui care promovează cartea sa «Aleph», n.r.)", a primit peste 10.000 de like-uri şi aproape 900 de comentarii.
"Aleph", un nou bestseller internaţional scris de Paulo Coelho, a fost lansat, pe 20 octombrie, în librăriile româneşti, la editura Humanitas.
În "Aleph", cel mai personal roman al său, Paulo Coelho invită cititorii într-o curajoasă şi insolită călătorie către descoperirea de sine. La fel ca protagonistul celebrului său roman, "Alchimistul", Paulo trece printr-o profundă criză sufletească. Pentru a afla o cale spre renaştere şi îmbogăţire spirituală, el hotăreşte să aleagă un nou început călătorind, cunoscând oameni şi descoperind locuri.
În acest periplu, menit să-i aducă energía şi pasiunea pierdute, Paulo poposeşte mai întâi în Africa, apoi în Europa, ajungând în Asia cu Transsiberianul. Întâlnirea cu Hilal este însă cu totul neaşteptată. Tânăra violonistă este, de fapt, femeia pe care, cu cinci veacuri în urmă, a iubit-o, dar a trădat-o printr-un gest de laşitate ce îi întunecă existenţa prezentă şi îl împiedică să fie fericit. Alături de ea, Paulo va începe o călătorie mistică în spaţiu şi timp, găsind calea către dragoste şi iertare şi curajul de a depăşi încercările inevitabile ale vieţii.
Paulo Coelho are în prezent 6,5 milioane de fani pe Facebook şi peste 2 milioane de followers pe Twitter.
În seria "Paulo Coelho" de la Humanitas şi Humanitas Fiction au mai apărut volumele "Veronika se hotărăşte să moară", "Al Cincilea munte", "Alchimistul", "La râul Pie