Încă de la prima ediţie, emisiunea "Vocea României" a fost lider de audienţă. Show-ul difuzat de Pro Tv a fost urmărit în minutul de aur, 21.11, de peste două milioane de telespectatori din întreaga Românie, devenind astfel lider incontestabil de audienţă pe toate targeturile.
Audienţa medie înregistrată în intervalul 20.15-23.09 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 9,9 puncte de rating şi 28,0% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra de aproape trei ori mai puţin, respectiv 3,5 puncte de rating şi 9,% cotă de piaţă.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, ProTv s-a situat pe poziţia fruntaşă cu 8,3 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă, în timp ce principalul competitor, respectiv Antena 1, obţinea doar 4,3 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.
Seara de marţi, 15 noiembrie, a fost una decisivă pentru antrenorii de la "Vocea României" care şi-au completat echipele cu care vor merge mai departe în ediţiile live.
Duete spectaculoase, concurenţi dispuşi să asculte mai mult sau mai puţin sfaturile antrenorilor, voci afectate de răceala şi laringită, dorinţa de a face spectacol şi de a fi din ce în ce mai buni, promisiuni pentru colaborări muzicale şi uşi deschise ale studiourilor antrenorilor, toate pe fundalul unor emoţii greu de stăpânit din partea concurenţilor, care şi-au dorit cu tot dinadinsul să demonstreze că merită să meargă mai departe.
La finalul ultimei ediţii de Confruntări, în care fiecare antrenor şi-a definitivat echipa, a avut loc şi "Cântecul decisiv". Acesta a făcut practic departajarea finală, iar dintre cei 6 concurenţi selectaţi în echipa lor, antrenorii au ales doi, consideraţi cel mai puţin convingători, pentru a reinterpreta melodia prezentată la audiţiile pe nevăzute.
Deciziile antrenorilor de a alege doar unul dintre ei pentru etapa următoare au fost