Noua Dacia monovolum este lansată oficial, la jumătatea lunii noiembrie, sub denumirea Dacia Lodgy Glace. La fel cum s-a întâmplat şi în cazul Daciei Duster, vorbim despre un preview al modelului de serie, sub forma unei maşini de competiţie, pe care o va conduce Alain Prost în campionatul Trophee Andros.
Lansarea internaţională a modelului de curse Dacia Lodgy Glace a avut loc la Paris, iar a monovolumului de serie va avea loc la Salonul Auto de la Geneva 2012. Modelul de serie va fi diferit faţă de varianta de curse, oficialii francezi afirmând că Dacia Lodgy Glace este sora mai mică şi mai rebelă a viitorului monovolum familist.
Probabil şi cu cinci, şi cu şapte locuri
În mod oficial nu se ştie câte locuri va avea noul model, însă Eric Pasquez, director gamă entry în cadrul Renault, a făcut referire la mesajul transmis chiar de numele noului proiect pe care mizează francezii: Lodgy - "ideea de Lodge sugerează apropierea de o maşină de familie (locuinţă, culcuş, căscioară)". Este foarte posibil ca maşina să se comercializeze atât în variantă cu cinci locuri, cât şi cu şapte. Devine destul de clar că partea frontală a Daciei Lodgy se va regăsi atât pe noua Dacia monovolum, cât şi pe viitoarea generaţie Dacia Logan, noul model reprezentând o evoluţie normală a designului.
Modelul de curse are 355 CP
În ceea ce priveşte modelul de competiţii Dacia Lodgy Glace, trebuie menţionat faptul că echipa Dacia va alinia două astfel de modele la startul ediţiei Trophee Andros 2011-2012, maşinile urmând a-i avea ca piloţi pe Alain Prost, pe fiul său, Nicolas Prost, şi pe Evens Stievenart, coechipierul lui Alain Prost în sezonul trecut. Modelul de curse Dacia Lodgy va debuta în faţa a 50.000 de fani cu prilejul primei etape a competiţiei Trophee Andros, care va avea loc în prima săptămână a lunii decembrie la Val Thorens, în Franţa.