Cu 28 de zile înaintea termenului de finalizare a autostrăzii Arad-Timişoara, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii publică pe site-ul oficial o nouă înregistrare din avion cu stadiul lucrărilor la cei 32 de kilometri de autostradă, precum şi un material video cu lucrările la primul lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, cu o lungime de 35,1 kilometri. Cele două tronsoane fac parte din Coridorul IV Pan-european.
Lucrările la autostrada Arad-Timişoara au început pe 26 ianuarie 2009. Valoarea totală a investiţiei se ridică la peste un miliard de lei (circa 250 de milioane de euro, la un curs mediu de 4,2 lei/euro) şi cuprinde cei 32 de kilometri ai autostrăzii şi alţi 12 kilometri ai variantei de ocolire a Aradului.
Lucrările la şoseaua de centură a Aradului au început pe 24 aprilie 2009 şi sunt gata în proporţie de aproximativ 65%. Cele două firme care au câştigat licitaţia de construcţie sunt FCC Construccion, Spania şi PORR Technobau, Austria.
Autostrada Timişoara-Lugoj Lot 1
Durata de proiectare şi execuţie a autostrăzii Timişoara-Lugoj este de 660 de zile, contractul fiind semnat pe 20 mai 2011. Valoarea totală a investiţiei este de circa 254 de milioane de euro, dintre care, pentru 215 milioane de euro s-a solicitat o finanţare nerambursabilă de la Uniunea Europeană.
Proiectul presupune proiectarea şi construirea a 9,5 km de autostradă ocolitoare a minicipiului Timişoara şi 25,6 km de autostradă între Timişoara şi Lugoj.
Cele două înregistrări publicate pe site-ul ministerului au fost realizate pe 15 noiembrie.
Cu 28 de zile înaintea termenului de finalizare a autostrăzii Arad-Timişoara, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii publică pe site-ul oficial o nouă înregistrare din avion cu stadiul lucrărilor la cei 32 de kilometri de autostradă, precum şi un material video cu lucrările la primul lot al autostră