Un mesaj: „399 euro zboruri la Shanghai. Mergem? Zi repede!" citea Bogdan, un tânăr de 29 de ani, în urmă cu câteva luni pe ecranul telefonului mobil.
Cum să reacţionezi la un aşa mesaj primit de la un prieten? Par totuşi foarte mulţi bani. Însă, când vine vorba de de bilete de avion pentru destinaţii îndepărtate, preţul este unul foarte mic, în condiţiile în care de cele mai multe ori nu găsiţi un bilet care să coste sub 700 de euro pentru o destinaţie precum Shanghai.
Deci, nu este prea mult timp de gândire, mai ales că toate aceste oferte vin cu un număr limitat de locuri. Bogdan spune că în acel moment nu dispunea de banii pentru biletul respectiv, dar că între timp şi-a creat un cont unde are depuşi aproape 500 de euro în cazul în care apare o astfel de ofertă.
Majoritatea companiilor optează pentru promovarea ofertelor prin site-urile proprii, prin newslettere şi folosind reţelele de socializare.
„Lufthansa anunţă ofertele speciale prin newslettere în mod principal (si axat pe oferte destinate pieţei locale româneaşti), dar si prin retelele sociale precum Facebook sau Twitter - în mod special pe international", a explicat pentru România liberă Ofer Kisch, director general Lufthansa Group pentru Europa Centrală şi de Est.
Acesta a mai spus că nu comunică oferte exclusive prin Facebook. „Lufthansa are prin Facebook un canal foarte activ (cu aproape 450.000 de fani) care serveşte însă ca instrument de întărire a mesajelor şi ofertelor comunicate prin alte canale", a adăugat Kisch.
Newsletter-ul, o soluţie la îndemână
Cea mai bună soluţie pentru a fi la curent cu ofertele companiilor aeriene este abonarea la newsletter-ul fiecărei companii aeriene. Dacă sunteţi interesaţi de zboruri către alte continente trebuie să vă abonaţi la mesajele promoţionale ale companiilor de linie care oferă o reţea complexă de zboruri (cu cel pu