După ce s-a defectat autoturismul pe autobahn, o familie a fost abandonată de producătorul auto, deşi plătea pentru asistenţă internaţională.
În septembrie 2010, soţii Nicolaescu au cumpărat un Chevrolet Cruze ce avea un pachet de asistenţă service internaţională pentru Europa.
"Automobilul a fost luat de la GTT Bucureşti. Conform contractului, când erau probleme cu maşina în străinătate, apelam la centrul Euroservice şi beneficiam gratuit de: asistenţă auto mobilă, tractarea autovehiculului până la service, oferirea unui autovehicul de rezervă din aceeaşi clasă, cazare la hotel, asigurarea transportului spre casă", ne-a povestit Cătălina Nicolaescu.
Necazul a venit: Chevroletul s-a defectat pe autobahn
În această vară, cei doi soţi şi-au petrecut concediul în Europa. "La întoarcere, pe autobahn, în Germania, maşina s-a defectat brusc, punându-ne viaţa în pericol. Automobilul avea sub un an şi sub 10.000 km la bord. În momentul când soţul a încercat să schimbe din treapta a patra de viteză în treapta a cinea, maşina nu a cuplat şi nu a mai intrat în nicio treaptă de viteză", îşi aminteşte bucureşteanca.
Şoferul a fost nevoit să facă o manevră periculoasă. "Am ajuns de pe banda a treia pe banda de urgenţă. Pe lângă noi treceau în mare viteză alte autoturisme, pe autobahn se merge fără limită de viteză. Puteam fi acroşaţi foarte uşor", mai spune Cătălina.
Plăteau pentru asistenţă internaţională
Cei doi au apelat imediat la Chevrolet, amintindu-şi că au pachetul Euroservice. "Ne-au tractat autoturismul până la un service autorizat în Nurnberg. Aici,maşina noastră a primit diagnosticul de două săptămâni reparaţii. Am dat zeci de telefoane, atât în România, cât şi în Germania. Ni se spunea să stăm fără griji, că totul se va rezolva", povesteşte Cătălina.
Au ajuns în mijlocul străzii
La ora 19.00, service-ul s-a închis. "Cei