Că românii au o imagine proastă în afara ţării nu mai e niciun secret. La fel cum nu e niciun secret că mulţi nu se sinchisesc de acest fapt. Şi totuşi un gest mic mai poate repara câte ceva.
O campanie publicitară din România îşi propune să înduplece gigantul Google să-şi revizuiască sugestiile din fereastra de căutare, după introducerea cuvântului "român". Şi ce e drept, la o simplă căutare pe Google "românii sunt", sugestiile automate generate de motorul de căutare l-ar jigni chiar şi pe cel mai indiferent compatriot.
Vezi VIDEO aici
Acelaşi lucru este valabil şi pentru versiunile străine ale motorului de căutare: dacă pe google.ro românii sunt "proşti", "păduchioşi" şi "hoţi", pe google.com, ei sunt "scum", "ugly", "rude" şi "not white", pe google.fr sunt "des voleurs de poules", "des voleurs" sau "racistes" și același lucru se întâmplă pe google.it, google.es sau google.co.uk, se arată într-un comunicat al promoterului campaniei, McCannPR.
De menţionat că sugestiile automate sunt generate de numărul de căutări cu acele cuvinte. Scopul campaniei este ca cine are posibilitatea, să introducă la căutare fraze pozitive despre români şi asta pentru a face un cadou frumos României, de 1 Decembrie. Detalii pe site-ul campaniei,romaniisuntdestepti.ro.
Citeşte articolul integral şi vezi VIDEO pe adevarul.it