- Social - nr. 893 / 18 Noiembrie, 2011 Asa cum se intampla la fiecare sfarsit de toamna, primarul municipiului Targu-Mures, dr. Dorin Florea, a avut o intalnire de lucru cu conducerile asociatiilor de proprietari de pe raza orasului, ce s-a desfasurat in Sala Mare a Centrului de Cultura "Mihai Eminescu”. A fost insotit de Claudiu Maior, viceprimar, Jozsa Tibor, director al Domeniului Public, Florian Moldovan, director adjunct in cadrul aceluiasi serviciu, Dorin Belean, din partea biroului pentru relatii cu asociatiile de proprietari, Aurel Trif, director relatii externe ale Primariei, Vasile Filimon, director in cadrul Administratiei Pietelor, si Liviu Todoran, comisar-sef in cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. Din cele discutate pe parcursul a doua ore si jumatate, cu incepere de la ora 18, din data de 16 a lunii noiembrie, vom rezuma principalele teme dezbatute. Primarul municipiului Targu-Mures, dr. Dorin Florea, a adus la cunostinta asociatiilor de proprietari ca bugetul pe anul viitor nu va fi diferit fata de cel al anului in curs, iar taxele si impozitele nu vor fi diferite fata de anul in curs, exceptie putand face zona centrala a orasului. Se va miza pe atragerea de fonduri europene pentru lucrari de amploare. Vor fi dezvoltate trei crese, avand in vedere ca solicitarile pentru serviciile oferite sunt in crestere, fapt ce denota ca ele sunt de calitate, familiile renunta la bone si prefera cresele. Se are in vedere mutarea aerodromului. Municipiul a castigat 100 hectare suprafata de teren caruia i se va da o utilitate, cat si un alt teren in suprafata de 7 hectare care s-a aflat in proprietatea armatei. Se are in vedere dezvoltarea unui centru de cercetare in informatica. In cartierele targumuresene vor continua lucrarile de amenajare si modernizare a spatiilor dintre blocuri pe o perioada de inca cel putin doi ani. Despre acest