Finala ILMC de la Zuhai s-a încheiat cu Peugeot pe primele două trepte ale podiumului. Această cursă a marcat a saptea si ultima etapă ILMC. Masina cu numărul 7 a fost condusă către victorie de Anthony Davidson si Sébastien Bourdais, urmaţi de Frank Montagny si Stéphane Sarrazin în masina cu numărul 8.
Audi a terminat pe locul 3, bolidul fiind pilotat de Timo Bernhard si Marcel Fässler. Legat de victoria Peugeot, Davidson a vorbit despre tactica adoptată în privinţa anvelopelor, explicând: "Am văzut că Sébastien avea probleme în prima parte a cursei, motiv pentru care am pierdut câteva poziţii. Dar nu am intrat în panică; doar am schimbat anvelopele la prima oprire. Această miscare ne-a desincronizat puţin, însă masina si-a revenit rapid si, datorită condiţiilor meteo bune, am reusit să recuperez mult timp. Din acel moment până la sfârsitul cursei, masina s-a comportat impecabil".
Bourdais a continuat, spunând: "Iniţial am de&inut controlul, dar în mod evident, maşina Audi cu numărul 2 a fost mai rapidă. M-am luptat, însă apoi am decis să încerc altceva, legat de anvelope. S-a dovedit a fi decizia corectă, iar lucrurile au mers atât de bine, încât Audi a trecut pe locul 2. Apoi Anthony a trecut la volan şi a mers destul de repede, iar din acel moment ne-a fost mult mai confortabil. Trebuie să spun că a fost un efort fără greşeală din partea Peugeot şi sunt cu adevărat fericit pentru întreaga echipă. A fost o zi bună, încheiată cu două locuri pe podium".
Echipa Peugeot Sport Total a terminat învingătoare în 2011 în cursele de anduranţă de la Spa-Francorchamps (Belgia), Imola (Italia), Silverstone (Marea Britanie), Road Atlanta (SUA) şi Zuhai (China), devenind câstigătoarea ILMC la categoria sa.
Finala ILMC de la Zuhai s-a încheiat cu Peugeot pe primele două trepte ale podiumului. Această cursă a marcat a saptea si ultima etap