Compania de consultanta debrand si comunicare Aloft Group a realizat un studiu national in SUA pentru amasura perceptia americanilor asupra Greciei, actuala “oaie neagra” a crizei. Prin urmare, perceptia americanilor asupra Greciei s-a schimbat radical.
Astfel, daca inainte de criza63% din americani avea o parere pozitiva despre Grecia, acum doar 17% isimentin aceasta opinie, in timp ce 49% au o parere negativa despre tara careeste intr-o criza a datoriilor.De asemenea si dorintaamericanilor de a calatori in Grecia s-a schimbat.
Daca inainte de criza 77%din americani si-au exprimat interesul de a vizita aceasta destinatie, acumponderea a scazut la 51%.Inainte de criza, Grecia eraperceputa de americani ca o destinatie “placuta”, incitanta”, “relaxanta” sau “lipsita degriji”- acum cuvintele care descriu aceasta destinatie sunt “inresponsabila”, “stresanta”,“scumpa”, “neplacuta”, “inspaimantatoare”.
Circa 43% din americani considera ca afost o greseala ca Grecia sa adere la zona euro, iar 57% din cetatenii SUA simtca ceea ce se intampla in Grecia va avea un impact direct asupra vietilor lor.
Perceptiasupra tarilor se dovedeste a avea o miza mare pe masura ce statele cautaresurse economice si cauta sa atraga din ce in ce mai multi turisti, iar SUA nu face exceptie, asa ca in noiembrie a lansatceva ce se numeste “Brand USA” prima campanie de marketing turistic a tarii. Compania de consultanta debrand si comunicare Aloft Group a realizat un studiu national in SUA pentru amasura perceptia americanilor asupra Greciei, actuala “oaie neagra” a crizei. Prin urmare, perceptia americanilor asupra Greciei s-a schimbat radical.
Astfel, daca inainte de criza63% din americani avea o parere pozitiva despre Grecia, acum doar 17% isimentin aceasta opinie, in timp ce 49% au o parere negativa despre tara careeste intr-o criza a dat