Termenul de 30 noiembrie dat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa privitor la finalizarea unei alte porţiuni din tronsonul variantei de ocolire a Constanţei are toate şansele să nu fi respectat
Până la finele acestei luni, conducătorii auto ar fi trebuit să poată circula de la intersecţia cu DN3 - la ieşirea din Constanţa spre Valu lui Traian, până la cea cu DN 2A - la ieşirea din oraşul Ovidiu.
Vina nu aparţine în mod deosebit constructorilor, ci timpului nefavorabil. Astfel, din cauza condiţiilor meteo, nu s-au putut transporta pe Dunăre materialele de care era nevoie pentru lucrări. Potrivit celor declarate de directorul DRDP Constanţa, Ibram Aidîn, debitul scăzut al Dunării este principalul impediment pentru care nu se poate finaliza tronsonul de şosea până la finele acestei luni. „Data de 30 noiembrie a fost o voinţă a noastră, dar Dumnezeu nu a ţinut cu noi. Pentru că nu a plouat, nu s-au putut transporta pe Dunăre materiale. Spre exemplu, pe o barjă cu o încărcătură de 3.000 de tone s-a putut pune doar 800 de tone pentru a se putea trece. Se lucrează însă într-un ritm mai puţin alert decât până acum şi din cauza condiţiilor meteo". Acesta a mai adăugat că termenul de finalizare a variantei de ocolire, mai 2012, se va respecta negreşit, însă cel de 30 noiembrie nu, mai ales că până la această dată sunt mai puţin de două săptămâni. În ceea ce priveşte avansarea lucrărilor, la acest moment, ritmul este mai lent şi pentru că, de exemplu, nu se mai pot face asfaltări, temperaturile joase nemaipermiţând această operaţiune.
Până la finele acestei luni ar fi trebuit să se finalizeze 11 kilometri de şosea şi cinci kilometri de bretele, iar până la finele lunii mai 2012 încă patru kilometri, dintre care doi de şosea şi doi de bretele. Ultima bucată de şosea de ocolir