Retailerul electro-IT Flanco a anunţat că, la mai puţin de o lună de la lansarea magazinului din Maritimo Shopping Center, va inaugura noul concept de magazin şi în centrul comercial Tom, se arată într-un comunicat al companiei.
Retailerul estimează vânzări record pentru noul magazin din Tom după ce, în primele 4 zile de la deschidere (28-31 octombrie), magazinul inaugurat în centrul comercial Maritimo Shopping Center a înregistrat vânzări de 250.000 euro.
Ambele magazine integrează conceptul inovator lansat recent de retailer, în care toate produsele pot fi nu numai văzute, ci şi testate, pentru că sunt în permanenţă în funcţiune. Magazinul Flanco, din centrul comercial Tom, are o suprafaţă de vânzare de 650 mp, o echipă formată din 12 angajaţi şi a fost inaugurat joi, 17 noiembrie 2011. Flanco Maritimo, lansat pe 28 octombrie, în urma unei investiţii de 750.000 de euro (amenajare + stocuri), are o suprafaţă de vânzare de 700 mp şi 15 angajaţi.
"Valoarea medie a unei cumpărături în magazinul Flanco deschis în Maritimo Shopping Center s-a ridicat în primele 4 zile la 160 de euro, şi estimăm că acest nivel va fi depăşit în cazul magazinului pe care îl vom inaugura în centrul comercial Tom. Rezultatele se datorează noii experienţe de cumpărare caracterizată prin interactivitate, precum şi campaniilor de marketing locale derulate în această perioadă", a declarat Gabriel Pereş, Sales Director Flanco.
Retailerul electro-IT Flanco a anunţat că, la mai puţin de o lună de la lansarea magazinului din Maritimo Shopping Center, va inaugura noul concept de magazin şi în centrul comercial Tom, se arată într-un comunicat al companiei.
Retailerul estimează vânzări record pentru noul magazin din Tom după ce, în primele 4 zile de la deschidere (28-31 octombrie), magazinul inaugurat în centrul comercial Maritimo Shopping Center a înregistrat vânzări de