Lancia Ypsilon şi Audi A1 Sportback, cele două modele mignone, deloc ieftine şi care n-au, practic, vreun concurent, mângâie orgoliul proprietarului, apoi epatează printr-un pragmatism caracteristic maşinilor care trebuie să fie bune la toate. Sursa: FIATSursa: AUDISursa: FIATSursa: AUDISursa: AUDISursa: FIAT
1 /.
Sunt mici, cochete, de "familie" bună, pregătite să îşi întâmpine clientela – feminină – cu multe uşi deschise.
Lancia Ypsilon şi Audi A1 Sportback – două modele premium (aşadar, nu tocmai ieftine), de nici patru metri lungime (uşor de manevrat), dar cu cinci uşi (acces facil pentru pasagerii din spate) – sunt singurele hatch-uri care bifează toate aceste caracteristici.
Lancia Ypsilon este deja în România. Singurul său concurent, Audi A1 Sportback, va ajunge aici la începutul primăverii viitoare.
Savoare mediteraneană
Fiat a avut nevoie de opt ani pentru a înnoi gama Lancia Ypsilon. Noua generaţie a modelului premium italian de clasă mică, prezentată, în primăvară, la Salonul auto de la Geneva, a ajuns şi în România.
Cu o lungime de 3,84 metri şi un portbagaj de 245 de litri, noul Ypsilon – dezvoltat pe o versiune evoluată a platformei utilizate de Fiat 500 – este propus publicului, petru prima oară în istoria de 25 de ani a gamei, cu o caroserie în cinci uşi.
Cel mai compact model Lancia va fi pus în mişcare de cel mai puţin poluant motor pe benzină, celebrul TwinAir (0.9 litri – 85 CP), în doi cilindri. Lui i se vor alătura unităţile 1.2 (69 CP) şi 1.3 Multijet (turbodiesel, 95 CP).
Noua generaţie Lancia Ypsilon este disponibilă în România cu un preţ minim de 12.160 de euro (cu TVA). Cel puţin o vreme, ea va fi comercializată alături de "vechiul" model, în trei uşi, care costă 10.995 de euro (cu TVA).
Acurateţe germană