Când sunt întrebaţi care este cea mai proastă reclamă difuzată astăzi la televiziunile din România, specialiştii care lucrează în publicitate dau invariabil acelaşi răspuns.
Trei publicitari de la tot atâtea agenţii în domeniu au explicat, pentru gândul, de ce reclama la "farmacia inimii Catena" este "arogantă" şi "face rău".
"La exemple nefericite, competiţia este acerbă. E greu să alegi un 'câştigător' aici, când oferta e atât de variată şi lupta atât de strânsă. Din fauna de iaurturi care jignesc inteligenţa targetului şi de gospodine care nu mai prididesc să îşi dea sfaturi, parcă se detaşează, totuşi, o perlă recentă care revendică primul loc: ultima reclamă la farmaciile Catena (nu că seria de dinaintea ei nu ar fi fost la fel de 'plină de merite')", a declarat, pentru gândul, Tudor Cuciuc, Creative Director la Leo Burnett.
El a înşirat toate motivele pentru această alegere: "De ce am ales-o pe ea? Nu ştiu ce m-a convins mai mult dintre: povestea fără noimă, jocul foarte prost, lookul prăfuit, împăunarea sforăitoare drept 'farmacia tuturor românilor', în lipsa vreunei idei, paralela cu Eminescu sau senzaţia că ne-am întors cu vreo 30 de ani în urmă".
"Reclama la Catena îmi face rău"
De aceeaşi părere este şi Adrian Boţan, Creative Director la McCann, care îşi exprimă opinia mult mai concis şi tranşant. "Sunt multe reclame proaste, dar majoritatea sunt benigne. Excepţia este reclama pentru farmacia Catena. Îmi face rău", a explicat Boţan.
Lor li se alătură şi Alin Mărghidanu, Creative Director la TBWA. "Nu vreau să vorbesc despre cea mai proastă reclamă, ci despre cea mai arogantă. Este vorba despre reclama filmată cu camera tuturor românilor, care se dă întruna pe postul tuturor românilor şi care promovează farmacia tuturor românilor: Catena", a declarat Mărghidanu.
El a mers chiar mai departe şi a prezentat scenariul "ce