Multitudinea de metode de comunicare multimedia între profesori şi elevi, lipsa popularizării regulamentelor interne în şcoli şi lipsa unei supravegheri adecvate a copiilor de către părinţi sunt principalele cauze ale apariţiei tot mai multor cazuri de relaţii sexuale între profesori şi elevi.
Concluzia aparţine profesorului Daniel David, de la Facultatea de Psihologie a Universităţii Babes-Bolyai.
Invitat la Discuţia de luni, o emisiune HotNews - RFI, realizată de Dan Tăpălagă, Ştefan Vlaston, profesor şi preşedintele organizaţiei EDU CER, a declarat că o altă cauză a acestei probleme este şi "admiterea în sistem a personalului didactic".
Emisiunea Discuţia de luni din 21 octombrie 2011
Multitudinea de metode de comunicare multimedia între profesori şi elevi, lipsa popularizării regulamentelor interne în şcoli şi lipsa unei supravegheri adecvate a copiilor de către părinţi sunt principalele cauze ale apariţiei tot mai multor cazuri de relaţii sexuale între profesori şi elevi.
Concluzia aparţine profesorului Daniel David, de la Facultatea de Psihologie a Universităţii Babes-Bolyai.
Invitat la Discuţia de luni, o emisiune HotNews - RFI, realizată de Dan Tăpălagă, Ştefan Vlaston, profesor şi preşedintele organizaţiei EDU CER, a declarat că o altă cauză a acestei probleme este şi "admiterea în sistem a personalului didactic".
Emisiunea Discuţia de luni din 21 octombrie 2011