Păpuşile-prinţesă au fost înlocuite în magazine de cele care au un limbaj mai deocheat. Jucăriile preferate ale fetiţelor, păpuşile, s-au adaptat şi ele la o lume modernă în care predomină bârfele, minciunile şi scandalurile.
Producătorii unor astfel de jucării au dus la extrem faptul că micuţii din ziua de astăzi se maturizează mai repede şi au scos pe piaţă modelele noi, care folosesc şi un limbaj „murdar", potrivit presei internaţionale.
Astfel, au luat naştere păpuşile care, pe lângă faptul că spun „mama", „tata", plâng şi se gânguresc, mai spun şi „Curvă nenorocită!". Părinţii americani s-au declarat consternaţi de cele trei păpuşi-bebeluşi You&Me Interactive Triplets, produse de compania Toys„R"Us, mai ales de cea roz, care se dovedeşte a fi „needucată".
Aceştia cer ca păpuşile să fie scoase de la comercializare şi distruse, mai ales pentru că promovează un comportament neadecvat copiilor.
Pentru a fenta legislaţia, producătorii au specificat că păpuşile pot fi comercializate doar pentru copiii mai mari de 2 ani, însă nu conţin
niciun avertisment cu privire la limbajul pe care-l folosesc. Aceştia nu par să-şi dea seama de consecinţele pe care le pot avea jucăriile asupra utilizatorilor. Ei susţin că rolul lor este să-i ajute să înceapă să vorbească, însă părinţii se tem că micuţii le vor imita comportamentul. „Nu vreau să repete copilul ce aude la păpuşă", spune o mamă, în timp ce alta îşi doreşte ca aceste produse să fie arse. Gigantul care le produce susţine însă că păpuşile vor fi comercializate în continuare. Totuşi, părinţii nemulţumiţi vor putea returna jucăriile dacă ei consideră că le fac rău copiilor, atât timp cât mai au bonul fiscal care atestă cumpărarea lor. Păpuşile costă aproximativ 30 de euro.
Un părinte a luat totuşi măsuri. Avocatul Joey
McCutchen din Arkansas a dat în judecată compania Toys„R"Us pe m