Grupul austriac Kapsch, cu afaceri de 830 mil. euro în anul fiscal 2010, va investi în următorii trei ani între 7 şi 10 milioane de euro în dezvoltarea filialei din România, a declarat Dan Roman, directorul general al subsidiarei locale în cadrul unei conferinţe de presă. El a precizat că ţinta de venituri pentru companie este de 15 mil. euro peste trei ani.
Fondată în anul 1892 în Viena ca un producător de aparate de telegrafiat, Kapsch este o afacere de familie care s-a extins în mai multe ţări din regiune şi are trei divizii: cea de soluţii integrate IT&C (BusinessCom), cea care oferă echipamente şi soluţii pentru operatorii telecom şi soluţii de comunicaţii pentru căile ferate (CarrierCom) şi o alta care oferă soluţii, echipamente şi servicii de colectare a taxelor pentru autostrăzi (TrafficCom).
"România va fi în centrul strategiei Kapsch pentru această regiune din Europa în următorii ani", a declarat Kari Kapsch, director operaţional şi membru al familiei care controlează grupul austriac în cadrul unei conferinţe de presă organizate la Bucureşti, odată cu lansarea oficială a companiei pe piaţa locală.
Divizia Kapsch care ţinteşte afaceri de 15 mil. euro în trei ani în România este BusinessCom, dar austriecii luptă şi pentru un contract cu compania de căi ferate din România, care urmează să facă în anii următori investiţii importante în actualizarea sistemelor şi infrastructurii la standardele impuse de UE. După ce a cumpărat în 2009 active ale canadienilor de la Nortel, Kapsch a devenit cel mai mare furnizor global de soluţii GSM pentru căile ferate (GSM-R).
În plus, Kapsch vânează şi o eventuală licitaţie organizată în România pentru introducerea unui sistem de taxare pentru drumuri, după ce compania a câştigat mai multe proiecte de acest tip la nivel mondial.
"Dacă este criză ce îşi doresc guvernele? Bani. Iar o soluţie de a ob