În 2001, oamenii de afaceri libanezi Jihad şi Johnny Jabra vindeau brandul de cafea Nova Brasilia către Kraft Foods România, filiala locală a gigantului alimentar american. Kraft a cumpărat numai brandul Nova Brasilia, nu şi facilităţile de producţie ale Supreme de la Bucureşti. Valoarea exactă a tranzacţiei nu a fost dezvăluită, însă ea era estimată la câteva milioane de dolari.
Banii au fost însă folosiţi de acţionarii libanezi pentru a se lansa în afacerea cu ciocolată, brandul Primola devenind între timp unul dintre cele mai vândute din piaţă, dar şi unul dintre cele mai râvnite, în condiţiile în care în ultimii ani Primola era singurul brand aflat în mâinile unor antreprenori.
În 2009, Jihad Jabra, unul dintre acţionarii companiei, declara pentru revista BUSINESS Magazin că îi pare rău că nu a vândut până acum. Rămânând singurul producător autohton, ofertele nu au lipsit în ultimii ani. "Acum nu mai sunt oferte şi dacă sunt, nu sunt la un nivel viabil. Poate că sunt dezamăgit pentru că dacă aş fi vândut acum doi ani, aş fi stat pe o grămadă de cash, puteam să cumpăr mult mai mult şi să mă implic şi în alte activităţi mult mai avantajoase", spunea la acea dată Jabra.
De altfel, dezvoltarea de branduri şi vânzarea acestora pentru a intra pe noi pieţe a fost modelul folosit de fraţii Jabra în România. Astfel, prima unitate de producţie a grupului a fost înfiinţată în anul 1992, fiind specializată în cafea - brandul Nova Brasilia, care ajunsese atunci la vânzări de 7 mil. euro, fiind preluat la aproape zece ani de Kraft. Tot zece ani a durat şi până în momentul în care fraţii Jabra au decis să semneze exit-ul din afacerea cu ciocolată şi biscuiţi, o afacere care le aduce potrivit unor surse din piaţă între 15 şi 20 mil. euro.
Jihad Jabra, 39 de ani, s-a născut în Liban, dar a dobândit cetăţenia română, afacerile sale fiind dezvoltate înc