Comisia Europeană intenţionează să reducă poluarea sonoră în trafic, astfel că, până la sfârşitul acestei luni, va publica o propunere ce vizează impunerea unor limite mai stricte în acest sens, de care sunt responsabile maşinile şi camioanele de pe şoselele UE, potrivit Green Report.
În UE, limita actuală a zgomotului ce provine din traficul rutier este de 74 de decibeli, pentru cele mai multe dintre automobile, iar Comisia intenţionează să o reducă, în două etape, la 68 de decibeli. Mai întâi, numărul decibelilor va coborî la 70 ca, apoi, în cinci ani, să ajungă la 68.
Limitele care vizează zgomotul autovehiculelor au fost definite pentru prima oară în 1970, iar ultima revizuire a fost făcută în 1996.
Comisia Europeană intenţionează să reducă poluarea sonoră în trafic, astfel că, până la sfârşitul acestei luni, va publica o propunere ce vizează impunerea unor limite mai stricte în acest sens, de care sunt responsabile maşinile şi camioanele de pe şoselele UE, potrivit Green Report.
În UE, limita actuală a zgomotului ce provine din traficul rutier este de 74 de decibeli, pentru cele mai multe dintre automobile, iar Comisia intenţionează să o reducă, în două etape, la 68 de decibeli. Mai întâi, numărul decibelilor va coborî la 70 ca, apoi, în cinci ani, să ajungă la 68.
Limitele care vizează zgomotul autovehiculelor au fost definite pentru prima oară în 1970, iar ultima revizuire a fost făcută în 1996.