Pe mai multe străzi din Craiova reabilitate în ultimii ani au apărut crăpături şi fisuri, pe care constructorul a fost nevoit să le trateze din surse proprii
În ultima vreme, pe unele străzi din Bănie, modernizate cu bani grei anii trecuţi, s-au făcut reparaţii sesizabile cu ochiul liber, sub forma unor dungi de smoală trasate cu pensula pe asfalt. Acestea se simt şi când eşti la volan, dar de cele mai multe ori un şofer nu le dă importanţă, obişnuit poate şi cu gropile din carosabil.
Prima arteră de circulaţie pe care s-a intervenit în acest sens a fost Nicolae Iorga, pentru modernizarea căreia primăria a plătit în 2009 firmei Delta ACM 13,5 milioane de lei, strada devenind astfel printre cele mai scumpe din Bănie. Tot în acea perioadă au fost reabilitate sau reparate de către Delta, în baza acordului-cadru încheiat cu Primăria Craiova, mai multe străzi din oraş, printre care şi Henri Coandă, Nicolae Titulescu, Calea Severinului sau Strada 1848. Şi pe acestea din urmă s-au făcut recent mici reparaţii, pentru a se astupa fisurile apărute în asfalt, fie transversal, fie longitudinal.
„Este un tratament necesar“
Reprezentanţii primăriei susţin că astfel de reparaţii sunt normale şi că fac parte din activitatea de întreţinere a lucrărilor suportată de către constructor, străzile aflându-se în perioada de garanţie şi postgaranţie. Tot ce s-a făcut este un tratament bituminos absolut necesar în această perioadă, după cum susţin specialiştii din cadrul primăriei. „Având în vedere că stratul suport pe strada Henri Coandă este din beton de ciment cu rosturi de dilataţie şi contracţie, s-a făcut un tratament al asfaltului - colmatare rosturi fisuri cu mastic bituminos, în vederea pregătirii pe timp de iarnă“, este răspunsul primit de la primărie.
Deşi Strada 1848 nu a avut la fundaţie un strat de beton, pentru lucrările apărute în