Mai multi parinti au sesizat Consiliul National al Audiovizualului (CNA) in legatura cu spotul TV care promoveaza marca de biscuiti cu crema “Eugenia”, acestia reclamand “tenta erotica”, in cadrul reclamei adresata copiilor.
Astfel, CNA va lua in discutie, in cadrul sedintei de marti, reclamatiile primite pe marginea spotului TV care promoveaza “Eugenia”, realizat de Agentia Candiso Advertising.
Georgiana Grecu, director executiv al Consiliul Roman pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC), a declarat pentru DailyBusiness.ro ca au existat mai multe plangeri, in special ale parintilor, care reclamau atitudinea nepotrivita, in raport cu varsta, a personajului feminin care promoveaza Eugenia.
Potrivit reprezentantei RAC, parintii s-au plans ca spotul respectiv are “tenta erotica”, in acest sens Consiliul National al Audiovizualului primind foarte multe sesizari.
DailyBusiness Video: Spot Eugenia
De asemenea, RAC a constatat incalcarea Codului de Practica in Publicitate, respectiv articolele 1.5 si 7.9.
“Comunicarea trebuie sa evite orice mesaj care poate fi considerat indecent, vulgar sau respingator din punct de vedere al bunului-simt si al sensibilitatii consumatorilor”, potrivit Articolului 1, punctul 5 al Codului.
In acelasi timp, articolul 7, punctul 9 prevede: “Comunicarea destinata copiilor trebuie sa nu submineze autoritatea, responsabilitatea sau valorile social-culturale ale familiei sau educatorilor”.
Spotul “Eugenia” a fost realizat de Agentia Candiso Advertising.
Pana in momentul publicarii acestei stiri, reprezentantii Candiso nu au putut fi contactati de DailyBusiness.ro.
Pe de alta parte, potrivit Georgianei Grecu, spotul a fost deja modificat.
“Noi (RAC - n.r.) am constatat incalcarea Codului”, dar produca