Vînzările IKEA au crescut cu 10,5% în perioada septembrie 2010 - 31 august 2011, ajungând la 361,8 milioane de lei. În această perioadă, peste 2,8 milioane de persoane au trecut pragul magazinului din Băneasa, plecând acasă cu peste 11 milioane de produse.
“O creştere a vânzărilor cu 10,5% în 2011 e un motiv de mândrie pentru întreaga echipă, cu atât mai mult cu cât suntem printre puţinele pieţe Ikea care au înregistrat creşteri – vorbim despre pieţele cu magazine deja existente”, a declarat Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.
Aproximativ 60% din produsele vândute și care se aflau pe vechiul catalog au fost produse de mobilier, restul însemnând accesorii şi decoraţiuni. Cea mai vândută familie de produse de mobilier a fost Faktum (corpuri de bucătărie) cu peste 41.000 de bucăţi, iar cea mai vândută familie de accesorii şi decoraţiuni a fost IKEA 365+ (tigăi, oale, borcane, ustensile de bucătărie), cu peste 192.000 de bucăţi.
Numărul mediu al angajaţilor magazinului IKEA în anul de catalog 2011 a fost de 425 de persoane, 65% dintre ei lucrând pentru suedezi pe peste trei an. Media de vârstă în companie este de 31 de ani.
Începând cu 1 septembrie, s8uedezii au lansat cardul de credit IKEA. “Pentru aceia dintre clienţii noştri care îşi doresc să poată înnoi toată casa într-o singură zi şi să achite cumpărăturile în mai multe rate lunare, am lansat acest nou serviciu de finanţare. Ştim că soluţiile cele mai simple sunt şi cele mai eficiente şi credem că am reuşit să le oferim un card de credit avantajos pentru toate buzunarele. Până la 31 decembrie 2011, pentru cumpărături de minimum 5.000 lei, dobânda este 0%, în 12 rate lunare fixe şi fără avans”, a subliniat Cornel Oprişan.
IKEA România în cifre în anul de catalog septembrie 2010-31 august 2011
Cifră de vânzări: 361,8 milioane de lei (TVA inclusă) @