Penultimul episod din acest sezon al serialului "Pariu cu viaţa" a reuşit să-i ţină în faţa micului ecran pe români, timp de 2 ore, indiferent de vârstă, categoria socială sau mediul din care provin.
Între 20.29 şi 22.24 Pro Tv a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial cu 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.4%, urmat de Antena 1 cu o cotă de piaţă de 14,5% şi ACASĂ, cu o cotă de piaţă de 9,2%.
"Pariu cu viaţa" a devenit un fenomen în rândul copiilor şi adolescenţilor din România, cuceriţi pe deplin de frumoasa poveste de dragoste dintre Ioana (Alina Eremia) şi Andrei (Dorian Popa).
Generaţia tinerilor din România se identifică şi se regăseşte în problemele adolescenţilor care fac parte din trupa "LaLa Band", iar poveştile din "Pariu cu viata" i-au transformat în fani ai serialului. Astfel, în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 4 şi 17 ani "Pariu cu viaţa" a înregistrat, în medie, 11,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34.0%.
Tinerii cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani aşteaptă, în fiecare seara de luni, cu emoţie, un nou episod din serialul lor preferat. Luni seara, penultimul episod din acest serial a atins 15,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 49.3% în rândul publicului cu vârste cuprinse între 13 şi 17. În minutul de aur, la 22.22, în rândul acestui public Pro Tv înregistra 20.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 64,7%, asta însemnând că, în acel moment, peste 107 de mii de tineri cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani urmăreau serialul "Pariu cu viaţa".
Şi întreg publicul din mediul urban a fost cucerit de povestea trupei "LaLa Band" şi a aşteptat, cu sufletul la gură, deznodământul disputei dintre fetele şi baieţii din trupă. Astfel "Pariu cu viaţa" a clasat Pro Tv din nou pe primul loc în clasamentul audienţelor cu 6.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.2%.
Şa nivel