După succesul ebook-ului Kindle, Amazon intră pe piaţa tabletelor digitale cu un produs capabil să concureze cu celebrul iPad-ul de la Apple.
Pe lângă capacităţile tehnice de a rula filme, muzică sau programe tv, noua tabletă denumită "Kindle Fire" se bucură de previziuni optimiste în ceea ce priveşte vânzările, mai ales că preţul a fost stabilit la 200 de dolari, exact cât un iPhone. Specialiştii în vânzări au anunţat deja că noul gadget al celor de la Amazon ar putea atinge chiar şi cinci milioane de unităţi vândute până de Crăciun, potrivit DailyMail.
Oficialii firmei au recunoscut că la o tabletă Kindle Fire vândută se pierd 3 dolari, însă intenţia lor este mai degrabă sa creeze o "interfaţă" pentru alte cumpărături, în special pentru filmele şi muzica în format digital.
Chiar şi cu posibile pierderi iniţiale, succesul noii tablete de la Amazon nu este subestimat. Specialiştii din domeniu fac deja presupuneri asupra momentului în care Apple nu va mai avea monopol în piaţa tabletelor.
Planurile companiei Amazon par a fi doar la început, aceasta anunţând şi un smartphone similar iPhone-ului pentru anul viitor, însă mult mai ieftin, susţin reprezentanţii firmei.
"Vedem acest moment ca un pas normal şi logic pentru Amazon", au declarat analiştii de la CitiGroup, pentru Daily Mail. Tot aceştia anticipează că noul telefon produs de Amazon va fi dezvoltat cu Foxconn International Holdings, una dintre firmele producătoare de terminale mobile, care a colaborat de asemenea şi cu Apple.
De asemenea, şi compania taiwaneză Hon Hai Precision Industry, responsabilă pentru componentele electronice ale iPhone-ului, este văzută ca un posibil partener pentru Amazon.
"Ne aşteptăm ca smartphone-ul celor de la Amazon să fie un dispozitiv pentru consumatorul mediu", au mai precizat cei de la Citigroup.
Noua tabletă de la Amazon conţine compo