IAA Young Professionals provoacă studenţii pasionaţi de marketing şi comunicare să îşi facă prima lor agenţie şi să participie la primul pitch pentru un megaclient, o mare bancă comercială. Echipa câştigatoare va lucra plătit, în următoarele luni, pentru comunicarea proiectelor de CSR adresate studenţilor.
La fel ca marile agenţii, studenţii vor trece printr-o etapă preliminară în care trebuie să convingă juriul că agenţia lor merită să fie chemată în etapa finală.
În partea a doua, echipele finaliste vor primi un brief şi vor susţine o prezentare în faţa "clientului". Miniagenţiile ajunse în finală, vor beneficia de un training de comunicare, adaptat nevoilor şi cunoştinţelor lor.
Prezentarea finală va avea loc pe 15 decembrie, iar pe 16 decembrie va fi anunţată echipa câştigatoare, care va lucra pentru comunicarea proiectelor de CSR adresate studenţilor pe care le face megaclientul.
"Studenţii sunt extrem de creativi şi de dornici să facă lucruri importante. Noi credem că trebuie să aibă şansa îşi folosească creativitatea şi entuziasmul în timp ce învaţă şi ce înseamnă să îşi facă propria afacere. Trebuie să demonstreze că au curaj şi spirit antreprenorial, iar noi le aducem megaclientul la masa de întâlnire. În plus, le oferim traininguri şi suport continuu. Ne dorim ca toţi cei implicaţi în această competiţie, inclusiv în faza de preselecţie, să aibă ceva de învăţat despre ce înseamnă să lucrezi în comunicare", a spus Nicoleta Deliu, preşedinte IAA Young Professionals România.
Pentru a participa, studenţii pasionaţi de marketing şi comunicare, dar şi cu ceva spirit antreprenorial trebuie să intre pe www.competitiaa.ro şi să urmeze paşii de înscriere.
"Stim din experienţă că primul client se câştigă cel mai greu. Dacă mai e vorba şi de un megaclient, bine cunoscut pe piata este cu atât