Noul magazin, deschis de Altex România în Alba Iulia retail Park a generat vânzări record în valoare de aproximativ 150.000 de euro, în primele patru zile de la deschidere, potrivit unui comunicat remis de companie.
Noul centru comercial deschis de Altex România la Alba Iulia a atras peste 18.000 de vizitatori şi a generat vânzări record, în primele patru zile de la deschidere, pentru toate magazinele reunite în incinta Alba Iulia Retail Park. Investiţia în centrul comercial a fost de 4 milioane de euro.
“La magazinul Altex de la Alba Iulia am avut vânzări record, care ne-au amintit de perioada anterioară crizei. Peste 50% din volumul vânzărilor a fost reprezentat de categoria televizoare, tot stocul de LCD-uri LG fiind epuizat încă din prima zi şi suplimentat cu un volum dublu de marfă. Un alt segment care a performat ca vânzări a fost cel de IT&C, laptopurile generand 20% din volumul total de vânzări, şi aici stocul fiind epuizat încă din prima zi. Succesul acestei deschideri s-a datorat atât amplasării într-o locaţie de interes, cât şi entuziasmului generat de ofertele speciale”, a declarat Răzvan Popescu, Director de Vânzări al Altex.
"Putem spune că la Altex sărbătorile au început mai devreme, în sensul că am avut volume pe care în industria noastră le înregistrăm de obicei în luna decembrie. Rezultatele primelor patru zile de vânzări au confirmat valoarea mixului oferit de Alba Iulia Retail Park, generată atât de complementaritatea şi varietatea produselor oferite cât şi de calitatea spaţiilor de vânzare din acest retail strip, aerisite, oxigenate care asigură o experienţă de shopping la standarde superioare", a precizat Florin David, Director de Marketing al Altex.
Vânzări importante au înregistrat şi celelalte companii prezente în centrul comerciale, Deichmann, Takko şi dm.