Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a încheiat anul de catalog (1 septembrie 2010 - 31 august 2011) cu vânzări de 361,8 milioane de lei (TVA inclusă), cu 10,5% mai mult faţă de anul precedent, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"O creştere a vânzărilor cu 10,5% în 2011 e un motiv de mândrie pentru întreaga echipă, cu atât mai mult cu cât suntem printre puţinele pieţe IKEA care au înregistrat creşteri - vorbim despre pieţele cu magazine deja existente. Ne-am propus să fim de partea consumatorilor, să le cunoaştem şi să le înţelegem din ce în ce mai bine nevoile şi dorinţele din viaţa de zi cu zi de acasă. Ştim că sunt tot mai atenţi atunci când îşi fac lista de cumpărături şi că nu vor să facă niciun compromis în privinţa calităţii, designului şi nici a serviciilor primite. De aceea, ne-am concentrat pe oferirea celui mai bun raport calitate-preţ, atât în privinţa produselor, cât şi a serviciilor noastre", a declarat Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA Romania.
F. A. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a încheiat anul de catalog (1 septembrie 2010 - 31 august 2011) cu vânzări de 361,8 milioane de lei (TVA inclusă), cu 10,5% mai mult faţă de anul precedent, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"O creştere a vânzărilor cu 10,5% în 2011 e un motiv de mândrie pentru întreaga echipă, cu atât mai mult cu cât suntem printre puţinele pieţe IKEA care au înregistrat creşteri - vorbim despre pieţele cu magazine deja existente. Ne-am propus să fim de partea consumatorilor, să le cunoaştem şi să le înţelegem din ce în ce mai bine nevoile şi dorinţele din viaţa de zi cu zi de acasă. Ştim că sunt tot mai atenţi atunci când îşi fac lista de cumpărături şi că nu vor să facă niciun compromis în privinţa calităţii, designului şi nici a serviciilor primite. De aceea, ne-am concentrat pe oferirea celui mai bun raport calita