Românii vor fi informaţi pe stradă, în ziare şi pe net cum pot obţine viza temporară pentru SUA, într-o campanie iniţiată de Ministerul român de Externe şi Ambasada SUA la Bucureşti. Sursa: www.mae.roSursa: www.mae.roSursa: www.mae.roSursa: www.mae.roSursa: www.mae.ro
1 /.
Ambasadorul SUA la Bucureşti, Mark Gitenstein, şi ministrul de Externe Teodor Baconschi au prezentat azi, într-o conferinţă de presă, etapa a doua a campaniei de informare, după cea desfăşurată anul trecut, în lunile aprilie-mai. Este vorba despre publicitate pe panouri stradale, bannere online, machete de presă şi spoturi radio, precum şi imagini expuse pe 432 de mânere din metoru.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Dacă vrei să vezi SUA, arată cât de mult iubeşti România
Autorităţile vor ca românii să fie mai bine informaţi atunci când solicită viza de intrare în SUA, să cunoască procedura corectă, pentru a se reduce, pe termen lung, numărul solicitărilor de vize respinse. Doar în acest fel, România ar putea accede în programul Visa Waiver, prin care se poate călători liber în SUA.
Iubeşte România!
Mesajul campaniei, creat pro bono de agenţia de publicitate Graffitti BBDO, este următorul: "Dacă vrei să vezi SUA, arată-ne cât de mult iubeşti România. Cu cât ne arăţi că ai legături mai puternice cu România, cu atât e mai uşor să primeşti viza pentru SUA. Informează-te pe www.mae.ro/viza-pentru-sua".
"Sunt folosite, pe afişe, imagini ce par fotografii din vacanţă, dar la o privire mai atentă se observă că obiectivele turistice doar amintesc de cele din SUA, nu sunt cele originare. Mesajul este: Vrei varianta autentică? Atunci informează-te", a explicat Mihai Gongu, director de creaţie la agenţia de publicitate.
Pentru spotul radio s-a încercat găsirea unei idei care să-ţi amintescă linkul pe care trebuie să-l accesezi înainte de