Studiul IBM identifica provocarile cu care se confrunta directorii de marketing pentru a sustine loialitatea fata de brand
Retailerii Lee Jeans si wehkamp.nl colaboreaza cu IBM pentru a aborda consumatorii individuali prin canale sociale
ARMONK, N.Y. - 16 noiembrie 2011: Un studiu global IBM (NYSE: IBM) ce a adresat directori de marketing a relevat ca construirea si sustinerea loialitatii fata de brand este cea mai mare preocupare pentru directorii de marketing din sectorul midmarket, insa 72% dintre repondenti nu se simt suficient de pregatiti pentru a construi aceasta loialitate. In plus, 70% dintre directorii de marketing din sectorul midmarket sunt ingrijorati de volumul mare de date, pe masura ce sunt implicati in intelegerea informatiilor complexe generate in mod constant de o varietate de surse, precum bloguri, mesaje tweet, mesaje text si materiale video.
In prezent, directorii de marketing trebuie sa fie pregatiti sa faca fata unor consumatori care afecteaza instant brandurile pe Twitter, Facebook si alte canale sociale. 61% dintre directorii de marketing din sectorul midmarket incearca sa administreze impactul social media asupra functiilor de marketing. Majoritatea directorilor de marketing se concentreaza asupra intelegerii segmentelor de piata, in schimbul intelegerii consumatorilor individuali pentru a modela strategiile de marketing. Mai putin de 50% dintre directorii de marketing din sectorul midmarket incearca sa inteleaga si sa evalueze impactul analizelor, blogurilor si clasamentelor generate de consumatori.
Raspandirea social media si a dispozitivelor mobile creeaza o noua gama de consumatori ce au competente digitale si sunt capabili sa compare si sa evalueze rapid produsele si serviciile dorite. Comertul pe dispozitive mobile va atinge valoarea de 31 miliarde de dolari pana in 2016, conform estimarilor, insa 62% din