Marţi, 22 noiembrie, în platoul special amenajat pentru prima ediţie live a show-ului "Vocea Romaniei" , cei zece concurenţi din echipele antrenorilor Smiley şi Horia Brenciu a fost aclamaţi de cei peste 700 de spectatori sosiţi să vadă şi să audă posibilele voci ale României.
Prima ediţie live a emisiunii difuzate aseară de Pro TV a fost lider de audienţă şi a adunat în faţa micilor ecrane aproape două milioane de români. Potrivit unui comunicat de presă al postului de televiziune din Pache, în minutul de maximă audienţă, de la 21.10 la 21.11, Pro Tv obţinea un vârf de 10,2 puncte de rating şi 27,8% cotă de piaţă la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, mai mult decât dublu faţă de Antena 1, principalul competitor, care înregistra 4,6 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.
Show-ul, lider detaşat şi în mediile de socializare on-line
Prima ediţie live a show-ului de la ProTV a creat un mare buzz în rândul mediilor de socializare on-line. Pe durata emisiunii, pagina de Facebook, facebook.com/vocearomaniei a avut o creştere spectaculoasă. Conform Facebrands.ro, aceasta a adunat peste 8.600 de fani în numai câteva ore, plasându-se astfel pe primul loc în clasamentul categoriei de TV.
Reacţiile referitoare la spectacol nu au întârziat să apară nici pe Twitter, unde sute de tweet-uri au curs pe parcursul emisiunii, fie că a fost vorba de impresii direct din platou ale celor care se aflau acolo sau ale telespectatorilor care urmăreau show-ul din faţa televizoarelor.
Premieră absolută s-a înregistrat şi pe voyo.ro, unde peste 15.000 de useri au urmărit live "Vocea României".
Marţi, 22 noiembrie, în platoul special amenajat pentru prima ediţie live a show-ului "Vocea Romaniei" , cei zece concurenţi din echipele antrenorilor Smiley şi Horia Brenciu a fost aclamaţi de cei peste 700 de spectatori sos