SAP România a deschis, miercuri, un centru care va furniza servicii de consultanţă IT cu valoare adăugată clienţilor grupului german SAP din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), şi intenţionează să angajeze 400 de consultanţi până în 2014.
Denumit Nearshore Delivery Center, noua entitate a rezultat din transformarea fostului centru al SAP Global Delivery Group, parte a diviziei SAP Consulting din Bucureşti, şi va include alte două birouri în România, la Timişoara şi Cluj-Napoca.
Centrul va furniza servicii în special pentru pieţele mature din vestul şi centrul Europei, pentru susţinerea proiectelor din Austria, Belgia, Elveţia, Germania, Luxemburg şi Olanda, informează Mediafax.
"Centrele nearshore contribuie semnificativ la furnizarea de servicii cu costuri totale reduse, concomitent cu îmbunătăţirea calităţii, a vitezei şi scalabilităţii. Cu această abordare, vom putea oferi clienţilor SAP servicii profesioniste printr-un sistem mixt de livrare, de la distanţă sau direct la sediul acestora, beneficiind de avantajul culturii, al limbii şi al fusului orar apropiat, în completarea livrărilor tradiţionale locale sau off-shore", a declarat preşedintele SAP EMEA, Franck Cohen, într-un comunicat.
În următorii ani, SAP intenţionează să angajeze anual peste 100 de consultanţi în România, atât prin sistemul obişnuit de recrutare, cât şi prin programul SAP Academy, derulat în cooperare cu principalele centre universitare din România, respectiv Universitatea Politehnică şi Academia de Studii Economice din Bucureşti, Universitatea Babeş-Bolyai şi Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, precum şi Universitatea de Vest din Timişoara.
"Obiectivul nostru este de a crea o echipă de profesionişti, care să furnizeze servicii de consultanţă cu valoare adăugată clienţilor SAP din Europa", a declarat directorul SAP Nearshore Center România, Gheorghe Ol