Gerard Detourbet, şeful proiectului Entry de la Renault, responsabil de dezvoltarea modelelor Logan, Sandero şi Duster, va conduce de la începutul anului viitor o echipă Renault-Nissan care va încerca să creeze un automobil "ultra-economic", ţintind un preţ de vânzare de 2.500 de euro.
După ce a câştigat pariul autoturismului low-cost, Renault vrea să intre pe piaţa maşinilor ultra-economice, de douã, trei ori mai ieftine decât Loganul, scrie cotidianul La Tribune, citând surse apropiate companiei franceze.
Alianţa Renault-Nissan vrea să dezvolte astfel un automobil mic, super-simplificat, fără legătură însă cu proiectul încercat anterior împreună cu constructorul indian Bajaj, care se pare că a eşuat, continuă La Tribune. O serie de idei apărute în timpul lucrărilor la proiectul respectiv vor fi însă folosite, informează Mediafax.
Gerard Detourbet, şeful proiectului Entry de la Renault, responsabil de dezvoltarea modelelor Logan, Sandero şi Duster, va conduce de la începutul anului viitor o echipă Renault-Nissan care va încerca să creeze un automobil "ultra-economic", ţintind un preţ de vânzare de 2.500 de euro.
După ce a câştigat pariul autoturismului low-cost, Renault vrea să intre pe piaţa maşinilor ultra-economice, de douã, trei ori mai ieftine decât Loganul, scrie cotidianul La Tribune, citând surse apropiate companiei franceze.
Alianţa Renault-Nissan vrea să dezvolte astfel un automobil mic, super-simplificat, fără legătură însă cu proiectul încercat anterior împreună cu constructorul indian Bajaj, care se pare că a eşuat, continuă La Tribune. O serie de idei apărute în timpul lucrărilor la proiectul respectiv vor fi însă folosite, informează Mediafax.