„Toţi cetăţenii gorjeni trebuie să înţeleagă că turismul este o alternativă pentru foarte mulţi tineri, care nu au o perspectivă în această zonă mono-industrială. De aceea, amabilitatea şi spiritul ospitalier gorjenesc trebuie pus în slujba turismului. Dacă un centru universitar se adresează în mod special tinerilor în formare, dacă un centru cultural se adresează intelectualilor, dacă un centru de medicină se adresează bolnavilor, turismul se adresează tuturor, de aceea strategia acestuia trebuie abordată de firme specializate, care numai asta fac, (nu de amatori ajunşi în funcţii de conducere pe, te miri ce criterii), care se adresează tuturor segmentelor consumatorilor de turism. Ca unul dintre cei care a vizitat peste 35 de ţări, din Japonia, până-n America, aş putea să-mi dau cu părerea despre turism, doar să-mi dau cu părerea, fără a face strategie. Strategia în turism este o construcţie eşalonată pe minimum 20 de ani, cu investiţii în resurse materiale şi, cel mai important, de resurse umane, investiţie pe termen mediu şi lung. Un potenţial turist trebuie să fie bine informat, cu tot ce-i oferă Gorjul şi judeţele limitrofe, să fie informat despre obiectivele turistice, despre condiţiile de cazare, despre bucătăria specific gorjenească, pe restaurante, despre reţeaua de magazine deosebite, despre siguranţa pe străzi şi infracţionalitate, despre tot ce face pe un turist să fie liniştit. Reclama prin pliante şi indicatoare trebuie să fie la tot pasul, chiar de la intrarea în judeţ, ca în aeroporturi, ca străinii să nu întrebe pe nimeni cum se ajunge la un obiectiv turistic. Dacă străinii vor constata că există o mentalitate ospitalieră în formare, dacă vom lansa oferte provocatoare de consiliere şi cu facilităţi fiscale, sunt convins că şi investiţiile acestora nu se vor lăsa aşteptate. Stimaţi gorjeni! Stimaţi politicieni gorjeni! Aşteptarea cu mâna întinsă