Veşti proaste pentru Roman SA, care a pierdut contractul cu Ministerul Apărării din Statele Unite ale Americii. Licitaţie pentru execuţia de camioane a fost câştigată de firma MAN.
Mai mult, criza economică din SUA dă mari bătăi de cap producătorului de autocamioane din Braşov. Şi în cazul celor 165 de camioane, care tebuie conatruite conform licitaţiei castigate in septembrie, americanii le-au transmis că nu se ştie când vor face plata, daca vor face plata, pentru că „Unchiul Sam“ ar fi ajuns la fundul sacului.
„Avem obligaţia ca în termen de 180 de zile să livrăm 165 de maşini la un preţ mediu de 150.000 de dolari/bucata. De altfel, relaţia noastră cu armata americană ţine de câţiva ani. Am produs deja pentru ei 850 de camioane pentru care am primit 120 de milioane de dolari. În ultima perioadă s-a simţit şi la ei că e criză şi organizează licitaţiile în funcţie de lichidităţile pe care le au. Pentru noi este o importantă gură de oxigen în condiţiile în care pe plan intern nu ne putem aştepta la astfel de comenzi. Chiar dacă are nevoie de dotare, armata din România nu are banii necesari”, a declarat Carol Rugacs, directorul general al Roman SA, la finele lui septembrie. La această oră, Rugacs confirmă că există comenzi foarte puţine…
Veşti proaste pentru Roman SA, care a pierdut contractul cu Ministerul Apărării din Statele Unite ale Americii. Licitaţie pentru execuţia de camioane a fost câştigată de firma MAN.
Mai mult, criza economică din SUA dă mari bătăi de cap producătorului de autocamioane din Braşov. Şi în cazul celor 165 de camioane, care tebuie conatruite conform licitaţiei castigate in septembrie, americanii le-au transmis că nu se ştie când vor face plata, daca vor face plata, pentru că „Unchiul Sam“ ar fi ajuns la fundul sacului.
„Avem obligaţia ca în termen de 180 de zile să livrăm 165 de maşini la un preţ