UPDATE: Volkswagen a prezentat Alltrack, versiunea mai bărbătească a Passatului Variant (break), care urmează a fi comercializată din primăvara lui 2012. Sursa: VW
1 /.
Pierzi ceva, câștigi ceva.
După ce a epurat portofoliul Passat de versiunea CC (comfort-coupe) – care va fi comercializată din 2012, în versiunea cu facelift, ca un model de sine stătător –, Volkswagen a acoperit golul lăsat cu Alltrack, varianta mai robustă a break-ului gamei.
Acestea sunt primele imagini oficiale cu cel mai ”bărbătesc” Passat.
Noul Volkswagen Passat Alltrack, care va fi lansat comercial primăvara viitoare, este un fel de Audi A4 Allroad dedicat clienților filogermani cu bugete mai mici.
Nu neînsemnate, desigur, întrucât cel mai ieftin Passat Variant 4x4 (break-ul 2.0 TDI – 140 CP) costă, în România, 27.379 de euro cu TVA inclusă.
Chiar dacă prețurile noii versiuni nu au fost încă stabilite, este limpede că pentru achiziționarea unui Alltrack 4Motion cu aceeași motorizare va trebui achitată o sumă ceva mai mare.
Ar putea fi vorba de 30.000 de euro, poate chiar ceva mai mult, dar, în niciun caz, de 40.000 de euro – cât costă A4 Allroad quattro 2.0 TDI – 143 CP.
Versiunea de bază, care își va cuceri mușterii mai mult prin design și prin prețul cel mai scăzut, decât prin abilitățile superioare unui break obișnuit, va fi oferită cu tracțiune față și transmisie manuală.
Gama de motorizări va include două unităţi TSI şi un TDI. ”Benzinarele” vor avea 1.8 litri și 160 de cai-putere, respectiv 2.0 litri și 210 CP. Unitatea turbodiesel, de 2.0 litri, va dezvolta fie 140, fie 170 CP.
Cu excepția variantei TDI de bază (140 CP), toate celelalte vor primi standard atât sistemul de tracțiune integrală 4Motion, cât şi transmisia DSG cu 6+1 trepte.
Volkswagen Passat Allt