Formatul emisiunii„Miss fata de la ţară" (difuzată în România la Prima TV), va fi produs de gigantul media Time Warner, cea mai mare companie media din SUA. Formatul TV românesc „Miss fata de la ţară" este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti.
Formatul TV românesc „Miss fata de la ţară" este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA şi preşedintele companiei Small World IF.
„Sunt încântat să lucrez cu Media Factory şi Prima TV şi să prezint lumii întregi formatul Miss fata de la ţară. Din Franţa până în Ucraina, din Suedia până în SUA, feedback-ul a fost fantastic. Ironia face ca, de-a lungul timpului, am adus foarte multe formate în Romania şi trebuia să fiu la Bucureşti cel puţin de trei ori pe an. De aceea, sunt mândru acum să reprezint România, Prima TV şi Media Factory", a declarat Tim Crescenti.
„Miss fata de la ţară" a fost achiziţionat de compania Viasat Broadcasting pentru a fi difuzat în 11 ţări, printre care Suedia, Danemarca, Norvegia, Ungaria, Republica Cehă şi Ghana. Iar în acest moment, o versiune locală a emisiunii este în producţie şi în Ucraina.
Compania Time Warner a fost fondată în ianuarie 1990, prin fuziunea companiilor Time Inc. şi Warner Communications.
Finala ediţiei orginale româneşti „Miss fata de la ţară" va avea loc luni, 28 noiembrie, de la ora 20.30, la Prima TV.