Chiar daca produsele Apple si in special iPhone-urile sunt printre cel mai bine clasate cand vine vorba de satisfactia clientului, un studiu realizat in Marea Britanie arata ca peste 22 la suta dintre posesorii de iPhone regreta achizitia facuta. Dintre acestia, 73 la suta au fost barbati.
Surprinzator sau nu, principalul motiv al regretului este... gelozia. Peste 43 la suta dintre respondenti sunt gelosi pe prieteni sau pe membrii familiei care detin un smartphone concurent, relateaza The Daily Mail.
Un alt motiv important de nemultumire ar fi cel legat de durata de viata a bateriei. 25 la suta dintre utilizatori au acuzat problemele legate de bateria smartphone-ului. Un lucru ciudat este ca 13 la suta sunt nemultumiti de lipsa butoanelor. Restul nemultumirilor sunt cauzate de functionalitate si mailuri.
Studiul a fost realizat in Marea Britanie, pe 1.694 de posesori de iPhone.
Chiar daca produsele Apple si in special iPhone-urile sunt printre cel mai bine clasate cand vine vorba de satisfactia clientului, un studiu realizat in Marea Britanie arata ca peste 22 la suta dintre posesorii de iPhone regreta achizitia facuta. Dintre acestia, 73 la suta au fost barbati.
Surprinzator sau nu, principalul motiv al regretului este... gelozia. Peste 43 la suta dintre respondenti sunt gelosi pe prieteni sau pe membrii familiei care detin un smartphone concurent, relateaza The Daily Mail.
Un alt motiv important de nemultumire ar fi cel legat de durata de viata a bateriei. 25 la suta dintre utilizatori au acuzat problemele legate de bateria smartphone-ului. Un lucru ciudat este ca 13 la suta sunt nemultumiti de lipsa butoanelor. Restul nemultumirilor sunt cauzate de functionalitate si mailuri.
Studiul a fost realizat in Marea Britanie, pe 1.694 de posesori de iPhone.