În data de 22 mai 2007, la ora 08.00, George Popescu şi-a dus fetiţa la grădiniţă, apoi a plecat din Constanţa spre Port Kelang, Malaezia, unde urma să se îmbarce pe nava CMA CGM Rigoletto, pavilion Franţa, ca timonier. Avea peste şapte ani de experienţă, iar voiajul cu cea mai mare companie de transport containere din Franţa şi a treia din lume se anunţa unul banal.
A ajuns pe vas pe 24 mai, la ora 02.00, după ce a schimbat trei avioane, iar bagajele i-au fost pierdute. În urma manevrei de plecare a navei, una din parâmele prova a scăpat de pe turnichet, lovindu-l grav pe George Popescu. Raportul Poliţiei Malaezia spune că, la ora 21.43, marinarul a căzut de pe vas. A fost dus la spitalul Klang, unde medicii nu au putut să constate decesul, din cauza rănilor suferite la cap. A murit la ora 02.15, după aproape şase ore de agonie.
Filmul accidentului
Ceea ce pare un accident tragic de muncă ascunde, potrivit familiei decedatului, o serie de nereguli grave, care ar putea conduce la noi astfel de tragedii, dar şi o nepăsare dureroasă din partea autorităţilor române. În raportul de anchetă, nimeni din cei implicaţi pare să nu-şi amintească nimic. "Nu am văzut ce s-a întâmplat. După accident l-am văzut pe timonier la pământ cu o rană la cap, care sângera", a declarat Doru Vîrlan, de asemenea timonier.
"Când primul spring a fost eliberat, am revenit la postul de manevră prova, unde l-am găsit pe timonier, dl. Popescu, întins pe jos şi sângerând în zona capului", a spus şeful de echipaj, un francez. Casca de protecţie, spune el, era pe jos. În accident a fost rănit şi marinarul Alexandru Lăcătuşu. "Dl Popescu şi cu mine ne aflam la parâma prova, de la vinciul W2, pentru a o dirija. Dl. Popescu mi-a ordonat să-mi pun piciorul pe parâmă. El atunci a luat parâma de pe turnichetul cu suport vertical, pentru a o aşeza pe după dispozitivul de siguranţă. Î