Emisiunea „Miss fata de la ţară“ ajunge peste Ocean, unde va fi produsă de gigantul Time Warner, cea mai mare companie de producţie media din Statele Unite ale Americii.
Formatul, creat de producătorul autohton Media Factory şi difuzat de Prima TV, este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate TV din SUA şi preşedintele companiei Small World IF.
Emisiunea, în 11 ţări
„Sunt încântat să lucrez cu Media Factory şi Prima TV şi să prezint lumii întregi formatul «Miss fata de la ţară». Din Franţa până în Ucraina, din Suedia până în SUA, feedback-ul a fost fantastic", spune Tim Crescenti. „Ironia face că, de-a lungul timpului, am adus foarte multe formate în România şi trebuia să fiu la Bucureşti cel puţin de trei ori pe an. De aceea, sunt mândru acum să reprezint România, Prima TV şi Media Factory", adaugă acesta.
„Miss fata de la ţară" a mai ajuns în11 ţări, printre care Suedia, Danemarca, Norvegia, Ungaria, Republica Cehă şi Ghana.