În culisele pieţei de retail a început să circule o informație care stârnește vâlvă: omul de afaceri Dinu Patriciu e în negocieri pentru vânzarea Mic.ro, rețeaua de peste 700 de magazine de proximitate pe care o dezvoltă de mai puțin de doi ani, anunţă Capital.
Printr-un anticipat „pură zvonistică“: Dan Ionescu, directorul general al firmei Mercadia, a declarat pentru Capital că a auzit că s-a spus că de achiziția retailerului ar fi fost interesați ”oameni de afaceri ba ruși, ba arabi, Tesco, chiar și Metro, dar nu este nimic adevărat”. Răspunsul e previzibil – de regulă, companiile nu comentează pe marginea unor negocieri în derulare; a da informații înainte ca o tranzacție să fie finalizată ar putea influența, cred negociatorii, tratativele.
De ce atrag însă atenția zvonurile despre scoaterea la vânzare a Mic.ro?
Nu mai departe de luna septembrie, Dinu Patriciu anunţa că a trebuit să schimbe planul de afaceri al reţelei de retail Mic.ro ”din cauza sistemului bancar ostil”.
Între timp, magazinele nu au mai fost aprovizionate – sau au primit foarte puțină marfă (magazinul nr. 256 al reţelei a stat închis vreo trei săptămâni) și mai mulți furnizori au cerut insolvența Mic.ro.
De altfel, chiar Patriciu a declarat, în 14 noiembrie, la emisiunea “Sub semnul întrebării” a lui Robert Turcescu, de la B1 TV, că ”în ultimele trei luni rețeaua Mic.ro a fost restructurată şi acum reporneşte pe cu totul alte baze, adaptându-se perioadei care abia începe şi în care consumul, evident, scade”.
În culisele pieţei de retail a început să circule o informație care stârnește vâlvă: omul de afaceri Dinu Patriciu e în negocieri pentru vânzarea Mic.ro, rețeaua de peste 700 de magazine de proximitate pe care o dezvoltă de mai puțin de doi ani, anunţă Capital.
Printr-un anticipat „pură zvonistică“: Dan Ionescu, directorul general al firmei Mercadia, a