Compania METRO Cash & Carry Romania anunță deschiderea, până la finalul anului 2011, a altor două magazine METRO Punct, de tip cash&carry, în orașele Pitești și Turda. METRO Cash & Carry a fost lansată oficial în Romania în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului său centru de distribuție, în București. În acest moment, rețeaua numără 30 de magazine în 23 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO Romania este următoarea:
5 centre în București; câte 2 centre în Brașov, Constanța și Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitești, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău și Târgoviște. În anul 2010, compania a lansat pe piața românească formatul METRO Punct - acesta consolidează sprijinul oferit deja clienților de către magazinele METRO Cash & Carry existente, prin aspecte ce asigură eficientizarea aprovizionării, din toate punctele de vedere: timp, cost, proximitate, diversitate etc, se arată într-un comunicat Metro.