Deşi noile mobile au procesoare superinteligente, camere foto performante sau viteze de internet uluitoare, moda străzii a impus un nou produs: receptorul de telefon fix montat la un smartphone.
Astfel, conform site-ului usatoday.com, dispozitivele au o mufă normală de căşti şi pot fi montate la mai toate telefoanele, fiind purtate în geantă, în ghiozdan sau în poşetă.
Una dintre companiile care produc un asemenea dispozitiv, KDA Design, a declarat că produsele sunt un succes neaşteptat. Astfel, receptorul Moshi Moshi Pop costă 22 de euro şi se vinde foarte bine: 30.000 - 40.000 de unităţi pe săptămână, spune producătorul. Piaţa principală este cea din Statele Unite, urmată de China, Coreea de Sud şi Hong Kong. Alte variante mai sunt cele produse de compania americană Yubz, care costă 29 de euro şi, poate cel mai interesant receptor inteligent, iClooly, care costă tot 29 de euro, dar acţionează ca un suport pentru telefon, atunci când nu se vorbeşte la el. Gadgetul retro încarcă aparatul şi poate asigura convorbiri mai lungi.
Moshi Moshi au devenit populare după ce cântăreţul american Lenny Kravitz a fost fotografiat vorbind pe stradă la un receptor clasic, care ieşea din geanta lui. În plus, lumea modei a început să fie cu ochii pe dispozitive, mai ales hipsterii care apreciază vechiturile, deşi nu pot renunţa la smartphone. O bloggeriţă celebră în Statele Unite, Susan Johnson, a recunoscut că are un Moshi Moshi şi îl recomandă ca un accesoriu la modă.