Europenii au devenit atat de saraci - sau de speriati de saracie - incat au redus consumul de produse specializate pentru adulti, ceea ce se reflecta direct in incasarile site-urilor care vand pornografie si alte servicii sexuale.
Reteaua FriendFinder (FFN), care detine un serviciu extins de live video chat, revista Penthouse, dar si site-ul AdultFriendFinder, a inregistrat o scadere a incasarilor cu 5 procente, pana la 87 milioane de dolari. Toate costurile de operare ale companiei au crescut, pierzand 18 milioane de dolari ca urmare a fuziunii dintre FriendFinder's si Penthouse, informeaza Business Insider.
"Incasarile au fost afectate de o scadere considerabila a traficului si un declin in numarul noilor inscrisi la serviciile noastre, in principal din pietele europene", a declarat directorul companiei, Marc Bell.
"Desi ne-am atins unele obiective, nu suntem deloc satisfacuti de performanta companiei in trimestrul al treilea. Europa ramana o provocare, din cauza ratei de conversie foarte scazuta".
Bell a invocat anterior conditiile macroeconomice care au afectat industria porno, scazand incasarile la serviciile contra cost. Sub aspectul publicitatii, reteaua FFN a devenit un jucator neglijabil.
Europenii au devenit atat de saraci - sau de speriati de saracie - incat au redus consumul de produse specializate pentru adulti, ceea ce se reflecta direct in incasarile site-urilor care vand pornografie si alte servicii sexuale.
Reteaua FriendFinder (FFN), care detine un serviciu extins de live video chat, revista Penthouse, dar si site-ul AdultFriendFinder, a inregistrat o scadere a incasarilor cu 5 procente, pana la 87 milioane de dolari. Toate costurile de operare ale companiei au crescut, pierzand 18 milioane de dolari ca urmare a fuziunii dintre FriendFinder's si Penthouse, informeaza Busin