Renault şi partenerul său Nissan lucrează la un nou model, care va costa doar 2.500 de euro, destinat statelor emergente, scrie “La Tribune”.
Noul model ar putea ajunge în timp şi pe piaţa auto din Europa, susţine ziarul francez, care citează surse interne de la Renault. Reprezentanţii Renault nu au comentat informaţia, transmite Moldpres. Noul model low-cost va fi realizat sub conducerea lui Gerard Detourbet, care îşi va prelua noile atribuţii la alianţa Renault-Nissan de la 1 ianuarie. În prezent, Gerard Detourbet este şeful programului pentru produse low-cost “Entry”, pentru vehicule de tipul Logan şi Sandero.
Noul model Renault ar putea concura cu Tata Nano, cea mai ieftină maşină din lume, care se comercializează la un preţ cuprins între 2.700 şi 3.800 de dolari. “La Tribune” susţine că noul model low-cost de 2.500 de euro va fi comparabil cu modelul Logan, care se vinde în Franţa cu 7.700 de euro.
Renault şi partenerul său Nissan lucrează la un nou model, care va costa doar 2.500 de euro, destinat statelor emergente, scrie “La Tribune”.
Noul model ar putea ajunge în timp şi pe piaţa auto din Europa, susţine ziarul francez, care citează surse interne de la Renault. Reprezentanţii Renault nu au comentat informaţia, transmite Moldpres. Noul model low-cost va fi realizat sub conducerea lui Gerard Detourbet, care îşi va prelua noile atribuţii la alianţa Renault-Nissan de la 1 ianuarie. În prezent, Gerard Detourbet este şeful programului pentru produse low-cost “Entry”, pentru vehicule de tipul Logan şi Sandero.
Noul model Renault ar putea concura cu Tata Nano, cea mai ieftină maşină din lume, care se comercializează la un preţ cuprins între 2.700 şi 3.800 de dolari. “La Tribune” susţine că noul model low-cost de 2.500 de euro va fi comparabil cu modelul Logan, care se vinde în Franţa cu 7.700 de euro.