Tehnologia vine din urmă, dar din păcate ne depăşeşte. Aparatele abia instalate pe aeroportul Henri Coandă, şi care ar fi trebuit să simplifice formalităţile de îmbarcare, mai mult i-au încurcat pe unii pasageri. Pur şi simplu nu au vrut să funcţioneze, dar, au existat, totuşi, şi câţiva norocoşi.
Românii sunt surprinşi de aparate, străinii sunt sătui de ele.
"La ghişeul de check-in putem petrece între 15 şi poate 45 de minute sau şi mai mult. În momentul de faţă, sunt şase companii care pot procesa aceste bilete prin intermediul ghişeelor de check-in self service", a declarat Valentin Iordache, purtător de cuvânt la Compania Aeroporturi Bucureşti.
Cele 12 aparate vor fi folosite, în curând, de toate companiile. Sunt cumpărate de aeroport ca să le facă viaţa mai uşoară celor cinci milioane de pasageri care trec anual pe acolo.
Tehnologia vine din urmă, dar din păcate ne depăşeşte. Aparatele abia instalate pe aeroportul Henri Coandă, şi care ar fi trebuit să simplifice formalităţile de îmbarcare, mai mult i-au încurcat pe unii pasageri. Pur şi simplu nu au vrut să funcţioneze, dar, au existat, totuşi, şi câţiva norocoşi.
Românii sunt surprinşi de aparate, străinii sunt sătui de ele.
"La ghişeul de check-in putem petrece între 15 şi poate 45 de minute sau şi mai mult. În momentul de faţă, sunt şase companii care pot procesa aceste bilete prin intermediul ghişeelor de check-in self service", a declarat Valentin Iordache, purtător de cuvânt la Compania Aeroporturi Bucureşti.
Cele 12 aparate vor fi folosite, în curând, de toate companiile. Sunt cumpărate de aeroport ca să le facă viaţa mai uşoară celor cinci milioane de pasageri care trec anual pe acolo.