După un an de glorie, în care smartphone-ul Samsung Galaxy S II a câştigat premiul de „telefonul anului", reprezentanţii companiei producătoare au devenit mult mai îndrăzneţi şi mai acizi şi atacă direct fanii celui mai temut adversar american, Apple, printr-un filmuleţ.
Samsung încearcă să submineze calităţile clienţilor corporaţiei Apple printr-un spot care promovează cel mai performant telefon al anului 2011, Galaxy S II. În filmuleţ sunt prezentaţi utilizatorii produselor Apple, care stau ca maniacii în faţa magazinelor cu zilele înainte de punerea pe piaţă a produselor, scrie mashable.com. Spotul îi atacă direct pe fanii înrăiţi, transmiţând mesajul că aceştia nu pot recunoaşte un telefon superior.
„Nu mi-aş putea lua niciodată un Samsung. Sunt creativ"
În reclama care a fost difuzată prima oară ieri pe Facebook nu se menţionează Apple sau iPhone 4S, însă filmările sunt făcute lângă un magazin al acestei companii şi „surprinde" conversaţia clienţilor fideli. „Cineva tocmai a plecat", spune o femeie. „De ce să plecâm când mai avem de aşteptat doar nouă ore până la deschidere?", îi răspunde retoric un bărbat. După aceea, se aude o altă persoană care stă la coadă şi vrea să împartă informaţiile „calde" despre produsul ce va fi lansat: „Pe blog se spune că bateria nu ţine mult", făcând aluzie la problemele întâlnite de utilizatorii de iPhone 4S. Între timp, se apropie un grup de tineri care folosesc Samsung Galaxy S II. Mulţimea este atrasă de telefon, numai un bărbat se arată arogant şi neinteresat. „Nu mi-aş putea lua niciodată un Samsung. Sunt creativ", spune el.
Reclama mai face referire şi la compatibilitatea de internet 4G, cu care este dotat Samsung Galaxy S II, faţă de Apple care încă foloseşte 3G.
Apple nu este însă străină de această abordare, deoarece a folosit un astfel de reclamă pentru promovarea Mac