Un cunoscut magazin online care comercializează produse cu mesaje politice, a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la articole de îmbrăcăminte pe care sunt inscripţionate mesaje anti-Obama faţă de cele pro-Obama, informează Daily Caller. Astfel, săptămâna trecută, marfa anti-Obama a înregistrat creşteri la vânzări de 79%, faţă de doar 21% în cazul celor pro-Obama, creşteri care vin pe fondul apropierii campaniei electorale din 2012.
Reprezentanţii magazinului spun că şi la prezidenţialele din 2008 au prevăzut victoria lui Obama. Atunci produsele pro-Obama s-au comercializat în cantităţi foarte mari, în contrast cu situaţia actuală a vânzărilor la aceeaşi categorie. "Ne-am dat seama la campania trecută şi la cea de dinaintea ei că industria tricourilor personalizate face istorie în ceea ce priveşte previziunile electorale. În 2008, Obama a fost lider în mesaje electorale preferate de cumpărătorii de tricouri şi suveniruri, depăşindu-l cu 30% pe contracandidatul său", a declarat directorul de marketing al magazinului.
În prezent, pentru campania prezidenţială din 2012 majoritatea este reprezentată de republicanul Herman Cain, fiind preferatul a 39% dintre cumpărătorii de produse cu mesaje electorale. Cu toate că rămâne în fruntea clasamentului, vânzările produselor pro-Cain au scăzut cu 62% din mijlocul lui octombrie, când avea peste 50% din vânzări. Trendul descendent a fost confirmat şi de sondajelele realizate la nivel naţional. Al doilea în clasament este republicanul Ron Paul, cu 35% din vânzări, urmat abia pe locul trei de actualul preşedinte Obama.
"Vânzările pe care le înregistrăm în campanii ilustrează în timp real preferinţele populaţiei în preajma alegerilor. Comportamentul cumpărătorilor este temporar şi reflectă ceea ce se întâmplă în campania electorală", a adăugat reprezentantul magazinului. (Ionela Samoilă)
Un cunoscut maga