Acolo unde există multă perseverenţă, dar şi originalitate, dublate de muncă asiduă şi asumarea unor posibile riscuri, ideile se pot concretiza în mici afaceri de succes. Un astfel de demers – de data aceasta unul educaţional – s-a putut materializa într-o afacere. Editura EDU din Târgu-Mureş condusă de prof. dr. Ciprian Năprădean a început modest, dar pachetele educaţionale din ultimii ani, tot mai apreciate, atât în judeţ, cât şi în ţară, reprezintă o garanţie a seriozităţii şi, implicit, a succesului. Rezultatele sunt benefice pentru cei care folosesc pachetele educaţionale EDU, din ce în ce mai numeroase şi diversificate. Începând de la revistele şcolare pentru mai multe discipline şi terminând cu CD-uri şi chiar DVD-uri cu jocuri, elevii mureşeni – mai ales cei din învăţământul primar – folosesc cu multă eficienţă toate aceste pachete pentru că se simt atraşi atât de modul în care sunt concepute, cât şi originalitatea lor.
Teste de evaluare şi jocuri pe calculator
Produsele EDU sunt apreciate pentru atractivitatea lor, dar mai ales pentru faptul că prin conţinutul lor creează acel climat interactiv atât de necesar procesului de predare-învăţare. Dana Raduly, profesoară de engleză la Gimnaziul ”Tudor Vladimirescu” din Târgu-Mureş, consideră că ”Fie că este vorba de revistele în limba engleză, fie că este vorba de jocurile de pe DVD-uri sau imaginile de pe CD-uri, eu personal le consider produse de calitate. Pot fi folosite cu eficienţă în procesul de învăţământ, elevii simţindu-se foarte atraşi de conţinutul lor.” În conceperea acestor produse s-a ţinut seama, în mod firesc, de particularităţile de vârstă ale elevilor.
Sanda Prus, institutor la Gimnaziul ”Sfântu Gheorghe” din Sângeorgiu de Mureş, a precizat faptul că ”Pachetele educaţionale EDU constituie o atractivă invitaţie la studiu individual. De ce? De unde? Cum? sunt întrebări la care