Putea fi evitat accidentul de ieri, în urma căruia un tânăr a murit înecat după ce a plonjat cu maşina de pe pod în Lacul Floreasca? Această întrebare stă pe buzele tuturor după tragedia care a îndoliat o familie şi a lăsat fără tată un băiat de numai zece ani. Putea fi evitat accidentul de ieri, în urma căruia un tânăr a murit înecat după ce a plonjat cu maşina de pe pod în Lacul Floreasca? Această întrebare stă pe buzele tuturor după tragedia care a îndoliat o familie şi a lăsat fără tată un băiat de numai zece ani.
Aurelian G. (36 de ani), vopsitor la o reprezentanţă de maşini, plecase, după prânz, spre serviciu. Totul a mers ca pe roate până pe Calea Floreasca, acolo unde, la 13.29, “a zburat” de pe şosea, ajungând în apa rece, din care nimeni nu l-a mai putut salva. Ghearele morţii l-au
ţinut strâns între fiarele contorsionate ale Skodei pe care o conducea şi nu i-au mai dat nici o şansă de a fi scos în viaţă de scafandrii de la pompieri care au coborât după el în lac.
Abia după două ore şi jumătate, după ce au adus o macara mai mare, “salamandrele”
au scos autoturismul, în care trupul neînsufleţit al lui Aurelian atârna pe dinafară, pe portiera din dreapta. Poliţiştii de la Rutieră au demarat cercetări în acest caz tragic. Fără a o
confirma oficial, ei susţin că şoferul avea viteză mare. În plus, agenţii care au venit în grabă la faţa locului vorbeau că, în zona respectivă, autoturismele derapau groaznic din cauza materialului antiderapant aruncat în timpul nopții precedente pe şoşea. Acest lucru a fost confirmat de mai mulţi martori care au povestit că Skoda bărbatului de 36 de ani “a dansat” pe carosabil înainte de a plonja în Lacul Floreasca. Dacă aceste informații sunt reale, ziarul Libertatea adresează public o întrebare autorităților: cine răspunde pentru moartea acestui om? Sau, ca în atâtea alte cazuri, și de această dată